Koszty administracji służby zdrowia w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie cd

Do administracji przypisaliśmy połowę innych wydatków służbowych20,21. Aby obliczyć koszty administracyjne niefizycznych biurowców w Kanadzie, zastosowaliśmy tę samą procedurę, którą stosowaliśmy dla danych z USA i oparliśmy analizę danych z Canadian Census z 1996 roku. Administracja domu opieki
Żadne opublikowane ogólnopolskie dane na temat kosztów administracyjnych amerykańskich domów opieki nie są dostępne w 1999 r. I tylko te certyfikowane przez Medicare (które nie są reprezentatywne dla wszystkich domów spokojnej starości) składają raporty o kosztach Medicare. Jednak Kalifornia zbiera dane o kosztach ze wszystkich licencjonowanych domów. Dlatego przeanalizowaliśmy dane z 1999 roku dotyczące 1241 domów opieki w Kalifornii, 22 grupując wydatki na trzy szerokie kategorie: administracyjne, kliniczne i mieszane administracyjne i kliniczne. Korzystaliśmy z metod podobnych do tych stosowanych w analizie szpitalnej14,15, aby przypisać wydatki z kategorii mieszane do kategorii klinicznych i administracyjnych. Aby wygenerować krajową prognozę, pomnożyliśmy administracyjny udział wydatków w całkowitych wydatkach na domy opieki pielęgniarskiej.8
W przypadku Kanady my i współpracownicy z Kanadyjskiego Instytutu ds. Informacji o Zdrowiu przeanalizowali dane za rok podatkowy 1998 (1 kwietnia 1998 r., Do 31 marca 1999 r.) Dotyczące kosztów administracyjnych dla domów spokojnej starości (bez Quebecu) z badania statystycznego przeprowadzonego przez Urząd Statystyczny w Kanadzie , używając metod podobnych do tych, które wykorzystaliśmy w danych z USA. Pomnożyliśmy udział wydany na administrację przez całkowite wydatki domu opieki w Kanadzie.9
Koszty administracyjne agencji opieki domowej
Przeanalizowaliśmy dane z raportów o kosztach z 1999 r. W 1999 r., Że 6633 agencje opieki zdrowotnej w domu przekazały Medicare. Wyłączyliśmy agencje, które zgłosiły nieprawdopodobne koszty administracyjne poniżej 0 procent lub powyżej 100 procent, a następnie obliczyły odsetek wydatków zaklasyfikowanych jako administracyjne i ogólne .
W przypadku Kanady uzyskaliśmy dane dotyczące kosztów administracyjnych w Ontario; stosowane kategorie okazały się podobne do tych, które były używane w danych z USA.23 Zsumowaliśmy koszty administracyjne Community Care Access Centers, 24, które zawierają umowy z dostawcami opieki domowej; podmioty świadczące opiekę domową (White G, Ontario, Stowarzyszenie Centrów Dostępowych Opieki Społecznej: komunikacja osobista); i prowincjonalny nadzór rządowy nad opieką domową. Pomnożyliśmy odsetek wydany na administrację przez całkowite wydatki na opiekę w domu w całej Kanadzie.25
Całkowite koszty administracji służby zdrowia
Aby obliczyć całkowite wydatki na administrację służby zdrowia, wyliczyliśmy koszty administracyjne wszystkich kategorii wymienionych powyżej. Analizując udział administracyjny w wydatkach na opiekę zdrowotną, wykluczyliśmy zarówno kategorie wydatków z licznika, jak i mianownika, dla których niedostępne były dane dotyczące kosztów administracyjnych: sprzedaż detaliczna apteki, sprzęt medyczny i zaopatrzenie, zdrowie publiczne, budownictwo, badania i inne, Heterogeniczna kategoria obejmująca karetki pogotowia i usługi w zakładzie. Te wykluczone kategorie wyniosły 261,2 miliarda dolarów, 21,6 procent amerykańskich wydatków na opiekę zdrowotną i 21,0 miliarda dolarów, co stanowi 27,6 procent wydatków na opiekę zdrowotną w Kanadzie.
Trendy od 1969 roku
Analiza z 1999 r. Opierała się na kilku źródłach danych, które nie były dostępne w poprzednich latach
[patrz też: dyżury aptek stargard, minerały z morza martwego, mikroskop endodontyczny ]
[przypisy: lek bez recepty na zatoki, metronidazol bez recepty, olx amstaff ]