Koszty administracji służby zdrowia w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie ad

Gdy pojawiły się pytania dotyczące porównywalności kategorii wydatków, uzyskaliśmy szczegółowe opisy kategorii kanadyjskich od urzędników kanadyjskich i skonsultowaliśmy się z audytorami US Medicare, aby ustalić, gdzie takie koszty zostaną wprowadzone do raportów kosztów Medicare. W przypadku obu krajów pomnożyliśmy odsetek wydatków administracyjnych na całkowite wydatki szpitali.8,9 Koszty administracyjne praktyków
Obliczyliśmy koszty administracyjne lekarzy amerykańskich, dodając wartość czasu przeznaczonego przez lekarzy na administrację do oszacowania udziału kilku kategorii kosztów biurowych, które można przypisać pracom administracyjnym. Określiliśmy udział godzin pracy lekarzy w rozliczeniach i administracji z badania krajowego16 i pomnożyliśmy tę proporcję przez dochód netto lekarzy przed podatkami.8,17 Obliczono koszty pracy administracyjnej przez pielęgniarki i innych pracowników klinicznych w gabinetach lekarskich zakładając, że spędzili oni tyle samo czasu na administracji, co lekarze. Obliczyliśmy wartość tego czasu na podstawie całkowitych dochodów lekarzy8 i danych ankietowych na temat kosztów wynagrodzeń lekarzy z American Medical Association17. Przeznaczyliśmy wszystkie wydatki lekarzy na personel biurowy na administrację17. Chociaż pracownicy administracyjni i biurowi stanowili dla 43,8% siły roboczej w gabinetach lekarskich (dane niepublikowane), przypisaliśmy tylko jedną trzecią biurowego czynszu i innych wydatków (z wyłączeniem sprzętu i materiałów medycznych) 17 do administracji i fakturowania. Rachunkowość, opłaty prawne (z wyłączeniem kosztów ubezpieczenia nadużyć), koszty zewnętrznych usług fakturowania i inne takie koszty są uwzględnione w innych kosztach profesjonalnych , z których 17 połowa została przypisana administracji.
Aby oszacować koszty administracyjne dentystów (i innych praktyków niefizycznych), przeanalizowaliśmy dane na temat zatrudnienia administracyjnego i biurowego w gabinetach lekarzy z badania populacyjnego z marca 2000 r. Przy użyciu wcześniej opisanych metod.18 Udział pracowników administracyjnych i biurowych w wynagrodzeniach biurowych wynosił 43 procent mniejszy w przypadku gabinetów dentystycznych i 14 procent niższy w przypadku innych gabinetów niefizjoterapeutów niż gabinetów lekarskich. Założono, że administracyjna część dochodu dentystów i innych niefizycznych praktyków odzwierciedla te różnice.
Aby obliczyć koszty administracyjne w Kanadzie, uzyskaliśmy dane z badania Canadian Medical Association na temat proporcji czasu lekarzy poświęconego zarządzaniu w administracji i praktyce19 i pomnożyli tę proporcję przez dochód netto lekarzy przed opodatkowaniem.9,20 Aby obliczyć koszt niefizyczny czasu pracy, wykorzystaliśmy dane z badań Canadian Medical Association dotyczących wydatków lekarzy na personel biurowy, 20,21, które nie rozróżnia personelu klinicznego i administracyjnego. Przeanalizowaliśmy specjalne tabele spisu kanadyjskiego z 1996 r., Aby określić udział pracowników administracyjnych i klinicznych w całkowitych zarobkach w gabinetach lekarskich.18 Przypisaliśmy całą część administracyjną pracownikom do administracji i założyliśmy, że niefizyczny personel kliniczny poświęca taką samą część swojego czasu na administrację. podobnie jak lekarze.
Aby obliczyć koszty czynszów biurowych i podobnych wydatków, przypisaliśmy jedną trzecią kosztów wynajmu, leasingu, kredytów hipotecznych i sprzętu lekarzy20,21 na administrację i fakturowanie.
[podobne: stomatologia estetyczna krakow, kwalifikacja do przeszczepu serca, szpital wojskowy ełk rejestracja ]
[patrz też: lek na zakwaszenie organizmu, apteka internetowa najtańsza, amol zastosowanie ]