Endometrioza ad 7

Łącznie wyniki naszego badania i trzech innych badań, w których oceniano przedłużone leczenie pacjentów, u których wystąpiła niesprowokowana żylna choroba zakrzepowo-zatorowa2, 3, 3 sugerują, że terapia lekami przeciwzakrzepowymi o niskiej intensywności zmniejsza ryzyko nawrotowej zakrzepicy o około 75 procent, podczas gdy konwencjonalne leczenie Terapia intensywności zmniejsza to ryzyko o ponad 90 procent. Nasze wyniki będą prawdopodobnie ważne, ponieważ losowe przypisanie do grup terapeutycznych, zastosowanie podwójnie ślepej próby, obiektywna diagnoza nawrotowej żylnej choroby zakrzepowo-zatorowej oraz centralne rozstrzyganie wyników badań, wszystkie minimalizują potencjał błędu systematycznego. Ponadto, metoda ukrywania leczenia (tj. Podwójne zaślepienie) skutkowała wyraźnym oddzieleniem rzeczywistych wartości INR pomiędzy dwiema grupami leczenia. Dlatego podobnych częstości występowania krwawień nie można przypisać brakowi uzyskania różnych intensywności leczenia przeciwzakrzepowego w dwóch grupach leczenia. Można argumentować, że w warunkach pozaszpitalnych wyższy odsetek wyników INR może wykraczać poza docelowy zakres INR i że może to skutkować wyższą względną częstotliwością krwawienia przy konwencjonalnej intensywności leczenia przeciwzakrzepowego w porównaniu z terapią o niskiej intensywności. Nie możemy wykluczyć tej możliwości; jednak gorsza kontrola intensywności terapii przeciwzakrzepowej mogłaby również spowodować większą względną częstość nawrotów zakrzepicy w terapii o niskiej intensywności.
Podobnie jak w innych badaniach, 2,10-czynnikowe mutacje V Leiden i genu protrombiny nie wiązały się z większym ryzykiem nawrotu choroby zakrzepowo-zatorowej, chociaż wszyscy pacjenci w naszym badaniu byli leczeni za pomocą terapii przeciwzakrzepowej. Pacjenci, którzy byli leczeni przez 3-4 miesiące przed rejestracją, mieli wyższy odsetek nawracającej zakrzepicy niż ci, którzy byli leczeni przez dłuższy czas, co sugeruje, że nawroty u pacjentów otrzymujących leczenie przeciwzakrzepowe zwykle występują stosunkowo wcześnie w trakcie terapii. Czynniki ryzyka krwawienia okazały się również czynnikami ryzyka nawrotu zakrzepicy, co prawdopodobnie odzwierciedla związek z współistniejącymi schorzeniami, które są wspólne dla tych wyników. Częstość występowania krwawień była większa u pacjentów w podeszłym wieku, u których występowały inne opisane wcześniej czynniki ryzyka krwawienia.11
Wnioskujemy, że intensywność leczenia przeciwzakrzepowego u pacjentów po niesprowokowanej żylnej chorobie zakrzepowo-zatorowej nie powinna być zmniejszona po pierwszych trzech miesiącach leczenia, ponieważ taka redukcja zwiększa ryzyko nawrotowej zakrzepicy i nie ma dowodów na to, że zmniejsza ryzyko krwawienia . Długotrwałe stosowanie warfaryny o konwencjonalnej intensywności jest bardzo skuteczne w zapobieganiu nawrotowej zakrzepicy i wiąże się z niewielką częstością krwawienia.
[przypisy: lekarz do spraw męskich, olx amstaff, stomatologia estetyczna krakow ]
[przypisy: lek bez recepty na zatoki, metronidazol bez recepty, olx amstaff ]